niedziela, 15 listopada 2009

5 dni pod znakiem CSI

4 dni temu pisałem, że w czwartek i piątek obejrzę po 18 odcinków natomiast w sobotę i niedzielę po 12. Cóż plany zmieniły się i w czwartek obejrzałem 20 odcinków, w piątek i sobotę 24 dziś także obejrzę także 24 odcinki a na przyszły tydzień zostaną mi do obejrzenia zaledwie 6 odcinków (z tych które do tej pory wyszły), czyli najprawdopodobniej w poniedziałek po południu będę już ze wszystkimi seriami CSI na bieżąco. Na blogu co prawda napisałem, że obejrzałem 18, ale potem udało mi się obejrzeć dodatkowe 2. Także dziś średnia z 5 dni wyniesie równo 22 odcinki. We środę, czwartek, piątek i dziś obudziłem się koło 6, w sobotę wstałem o 5:30 by mieć 30 minut na wyjście do biedronki - i mniej więcej tyle czasu zajęły mi zakupy. Średnio odcinek trwa około 42,5 minuty czyli dziennie (także średnio) na CSI przeznaczałem około 935 minut = 15 godzin i 35 minut. Mnóstwo czasu na to poszło w ten tydzień, ale widocznie czasem tak trzeba jutro pójdą tylko około 4 godziny i 15 minut z czego z 3 godziny pójdą z rana… (znowu o 6 się obudzę, o 9:15 wykład), za to od wtorku będę odsypiać długi weekend.

Brak komentarzy: