wtorek, 10 listopada 2009

To już rok a do tego choroba

To już rok jak rozpocząłem prowadzić ten blog. Nawet się nie zorientowałem, kiedy on minął. Przez ten rok wydarzyło się wiele rzeczy. Natomiast w moim życiu osobistym nic się nie zmieniło, wieczny samotnik i tutaj raczej nic się nie zmieni. Pomyśleć, że po zakończeniu gimnazjum miałem prosty plan na życie, niestety jego realizacja ciągle trwa i nic nie wskazuje, aby miał się kiedykolwiek spełnić. Chyba się powtarzam – podobne wpisy można było zobaczyć na tym blogu niecały rok temu.

Od tygodnia bierze mnie jakieś choróbsko i nie daje mi żyć. Zażywam jakieś leki, ale one działają tylko na kilka godzin, po czym muszę znowu je zażyć. Ostatni tydzień był do niczego, będę musiał poprawić wejściówkę z angielskiego, najlepiej w tym tygodniu, jutro i pojutrze będę mieć pełno czasu by się pouczyć. Muszę to zdać – głupi jestem, dlatego nie zaliczyłem.

Brak komentarzy: