wtorek, 18 sierpnia 2009

Windows 7 RTM Pro x64 - Instalacja

Uff po wielu godzinach udało mi się mam na dysku mój pierwszy Windows 64-bitowy, wcześniej miałem 64-bitowego Linuksa. Cała historia rozpoczęła się wczoraj.
17-08-2009:
~10:00 - wszedłem na moją służbową pocztę (uniwersytecką), by wejśc na moje konto na MSDNAA (nigdy adresu nie pamiętam). Sprawdzam czy jest Windows 7 RTM. Patrze jest niestety tylko wersja angielska, no cóż taki life. Ale patrze jest "Language Pack". No to ściągam downladery wersji 64-bitowych. Tym samym rozpoczynam ściąganie Windowsa 7 RTM Pro x64, z moim 1Mb netem trochę to potrwa...
~22:00 - Windows 7 skończył się ściągać (problemy z netem), teraz należało tylko ściągnąć Language Pack niestety burza pokrzyżowała moje plany, także ściągnięcie Language Packa zostawiłem na następny dzień.
18-08-2009:
~7:15 - Powróciłem do ściągania Language Packa...
13:00 - Language Pack ściągnął się :), teraz należało tylko kupić płytki i nagrać płytę.
14:25 - Nagrałem płytę z Windows 7 RTM Pro x64
15:00 - Rozpocząłem przygotowania do instalacji (trochę na dysku musiałem pozmieniać)
17:20 - Zakończyłem przygotowania, instalacja rozpoczęła się...
17:48 - Instalacja zakończona, pierwszy raz na oczy widzę Windowsa w wersji 64-bitowej.
17:50 - Spaczowanie Windowsa na wersję polską według instrukcji:
Start -> wpisujesz CMD klikasz prawym i dajesz prawa administratora.
W konsoli wpisujesz
DISM /Online /Add-Package /PackagePath:(ścieżka do lp)
bcdedit /set {current} locale pl-PL
bcdboot %WinDir% /l pl-PL
a na końcu z poniższej części rejestru
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\MUI\UILanguages\
usuwasz en-US
17:55 - Instalacja oprogramowania i wstępna konfiguracja środowiska
19:00 - Zakończono operację, uff...
Jutro mam zamiar sprawdzić jak sprawują sie gierki w środowisku 64-bitowym

Brak komentarzy: