czwartek, 20 sierpnia 2009

Windows 7 RTM Pro x64 - zabawy dzień trzeci

Dziś uruchomiłem tylko jedną grę i to na chwilę, ale za to jaką grę - GTA IV. Początkowo miałem małe problemy, ale były one związane tylko i wyłącznie z tym, iż jednego restartu nie zrobiłem, a nie mogłem go zrobić gdyż równocześnie pobierałem jeden plik, a drugi wysyłałem. Ale po restarcie udało się. Gra została uruchomiona i mogłem chwilkę pograć. Dzisiejszy dzień należał w sumie do XP Mode w Windows 7. Najpierw było trzeba ściągnąć dodatek umożliwiający uruchomienie XP Mode, w zasadzie jest to najnowsza wersja Virtual PC (~7Mb), po jego instalacji należało zrobić restart. A następnie ściągnięcie specjalnej wersji Windowsa XP SP3 i nawet może być w wersji Polskiej (~440Mb). Znowu przyczepie się do Microsoftu, czy niemożna było dodać do tej specjalnej wersji Windowsa XP, wszystkich nowych rzeczy (IE 8, WMP 11), tylko było trzeba je doścignąć udzielnie, razem ze wszystkimi aktualizacjami ściągneło się z 200Mb! Ok, to można przeżyć. Łącze 1Mb/s daje radę. A do Windowsa 7 doinstalowałem sobie Google Desktop - używałem w Viście zamiast zwykłego paska to i użyje pod 7. Co prawda pasek jako tako zniknął w 7, ale jednak wole mieć wszystko w jednym miejscu. I to w zasadzi tyle co dziś udało mi się pod 7 i XP Mode zrobić - a jeszcze antywirusa trzeba było doinstalować, naprawdę Microsoft nie mogliście dać tego swojego nowego antywirusa nad którym pracujecie? Wiem czepiam się, ale nie każdy ma ochotę i czas by ściągnąć extra megabajty. Na dziś to wszystko moi mili.

Brak komentarzy: