piątek, 21 sierpnia 2009

Windows 7 RTM Pro x64 - zabawy dzień czwarty

Kolejny dzień (skromnych) testów. Z powodu burzy nie miałem kiedy przeprowadzić porządnych testów. Z drugiej strony przetestowałem najnowszą odsłonę serii The Sims, mianowicie The Sims 3. W przeciwieństwie do wczoraj nie miałem żadnych problemów z uruchomieniem ich - czyli wszystko co było potrzebne, już zostało wcześniej zainstalowane. Zebrała się już całkiem pokaźna ilość aplikacji - widocznie aby Windows poprawnie funkcjonował należy wiele rzeczy doinstalować oddzielnie. Dokładna listę tego co mam podam jutro. Dziś zabawę z Windowsem poza burzą posuł mi net, który co chwilę się rozłącza - takie jest życie człowieka z lasu. Ale w sumie jest ok, jak do tej pory zero BSODów. Załatwiłem także małą aktualizację sterowników do karty graficznej (co prawda zajmowała 99mb), ale jednak - poprawiała coś w The Sims 3, więc należało zainstalować. To tyle na dziś, cześć...

Brak komentarzy: