sobota, 6 grudnia 2008

Grudzień – czyli to samo każdego roku – wpis drugi.

Jestem dziwną osobą, w ciągu tygodnia po prawie pół roku wróciłem do Trackmanii. O ile pamięć mnie nie myli, mój ówczesny ranking wynosił 250000. A po pół roku aż ~330000 na ponad 1800000 zarejestrowanych użytkowników mogę w zasadzie powiedzieć, że przez pół roku dużo nie straciłem. Po 3 dniach ponownego grania mój ranking wynosi ~197000, a co najlepsze w ciągu tych 3 dni od powrotu uzyskałem więcej punktów niż grając przez 2-3 tygodnie pół roku temu. Obecnie mam coś koło 11000 punktów, 4 dni temu 4700pk. Zdziwiła mnie jeszcze jedna sprawa, mianowicie poziom graczy, myślałem, że będę lądował u dołu stawki, a jednak przeważnie ląduje w okolicach 16 miejsca, co na rozgrywkę ~50-70 graczy jest bardzo dobrym wynikiem, a ludzie wyprzedzający mnie mają tylko lepszy ranking niż ja! Bo blisko roku odpaliłem na dłużej OpenTTD, czyli otwartego Transport Tycoona Deluxe, ech szybki update z wersji 0.6.1 do 0.6.3 (co jakiś czas ściągałem nowsze wersie, ale w OTTD nie grałem). Niestety, gdy tak sobie grałem, serwer gry padł (a grałem po sieci – gdyż jest ciekawiej). A szło mi tak dobrze :(... Ogólnie dnia nie straciłem, ale mogłem zawsze spożytkować go lepiej...

Brak komentarzy: