sobota, 13 grudnia 2008

Grudzień – czyli to samo każdego roku – wpis piąty.

Tak się zastanawiałem, co się stanie jak wpisze swoje imię oraz nazwisko w googlach. Okazało się, że na pierwszym miejscu jest ten blog :), dalej konto na naszej-klasie, last.fm oraz in4.pl. A po wybraniu grafik, wyskakuje moje zdjęcie główne z n-k.. W sumie mogłem się tego spodziewać i pomyśleć, że kiedy, gdy wpisywał swoje imię oraz nazwisko nic nie wyskakiwało. Czy stanę się dzięki temu bardziej popularny, to nie wiem. Grunt, że ja jako JA w internecie istnieje, i zostawiam własny ślad. Moja ksywka także zostawia ślad na świecie. Jest dobrze, być może kiedyś osoba oglądająca Lucky Stara na kreskowki.fani.pl zobaczy moją ksywę i zastanowi się, kto to jest ten WINOr_MZT :). Dzięki internetowi będę żyć wiecznie :)

Brak komentarzy: