sobota, 10 lipca 2010

Przyjechały chłopaki z telekomunikacji i…

…naprawiły kabel telefoniczny. Już od 2 dni net działa normalnie – czytaj jak złapie synchronizacje to połączenie trwa 24 godziny po czym połączenie jest zrywane i następuje ponowne połączenie (trwa to 20-30 sekund). Także jest dobrze, ale…

Ponieważ ponad tydzień byłem w zasadzie offline to Lockezie mam niezłe zaległości w filmikach i tak kolejny dzień oglądam filmiki. Wczoraj obejrzałem ponad 10 stron po 12 filmików czyli ponad 120filmików. Dziś i przez kolejne dni obejrzę mniej stron, gdyż trafiłem teraz (i będę trafiał) na naprawdę długie filmiki. Także na obejrzenie jednej strony poświęcać będę przez najbliższe kilka dni od 2 do 3 godzin, także 5-6 stron na dzień wydaje się rozsądną ilością, która może obejrzeć jeden człowiek – zwłaszcza w te upały. Wczoraj na jedną stronę filmików poświęcało sie mniej więcej godzinę.

Nie marudziłbym na te filmiki, gdyby nie jeden szczegół łącze 1mbit dzielone na 3 kompy. To jest mało i czasem gdy któreś z rodzeństwa zapuści Youtuba nie ma wybacz filmiki na Lockiezie będę się ciąć a w najgorszym wypadku, filmik zapomni o captchy i będzie trzeba go oglądnąć od początku – przy obecnie długich filmach, potrafi to wkurzyć. Ech życie…

Wczoraj wybrałem się z psem na spacer popatrzeć na drogę którą remontują – wygląda całkiem nieźle:
droga_w_budowie

Zważywszy, że jest do droga leśna naprawdę robi wrażenie. Po tej trasie spokojnie można jechać 50-60km/h, a znając życie pewnie i trochę więcej. Prędkość miejska po drodze typowo leśnej – super. Ta droga jest właściwie na ukończeniu, chłopaki zajęli sie kolejną drogą tym razem prowadzącą bezpośrednio do jeziora wyglądać na podobnie do tej – nice. Tylko zastanawiam się po co te rowy, mijać nie ma za bardzo gdzie, są co prawda mijanki, ale według mnie trochę za rzadko – chociaż kto tam ich wie.

Droga na zdjęciu jest najkrótszą trasą z Torzymia do Gądkowa Wielkiego – będzie trzeba sie kiedyś przejechać i zobaczyć dokąd chłopaki położyli nawierzchnię. Widać lasy państwowe mają niezłą ilość pieniędzy skory stać ich na “remont” tras leśnych.

A wracając do domowej neostrady, teoretycznie do mojej chaty może iść Neostrada 2+ mbit. Teoria z routera to jedno, praktyka jest różna – zważywszy, że kabel jest w kilu miejscach sklejany.

Brak komentarzy: