poniedziałek, 12 lipca 2010

Nowe adresy filmików, które były umieszczone na blogu.

Czasami zdarza się, że pojedyncze filmiki znikają z różnych serwisów, czy to za sprawą serwisu, czy użytkownika. Na tym blogu było i jest wiele linków do różnych filmików. Przejrzałem blog i znalazłem wiele brakujących filmików (co najciekawsze najwięcej będzie filmików z pierwszego miesiąca działania tego blogu). Także zaczynamy uzupełnienie numer jeden (mam nadzieję, że będzie to ostatnie uzupełnienie):

Motto na ten miesiąc brzmi: By spać tyle, ile trzeba - wpis pierwszy.

By spać tyle, ile trzeba - wpis trzeci.

By spać tyle, ile trzeba – wpis czwarty.

Wiem jakość okropna.

By spać tyle, ile trzeba – wpis piąty.

By spać tyle, ile trzeba – wpis szósty.

Jest to oficjalne video na oficjalnej stronie!

Styczeń - Nadzieja ma błyszczące oczy - wpis trzeci.
Filmy postanowiłem usunąć z serwisu YouTube i raczej już nigdy nie będą dostępne.

Ostatni filmik z wpisu: Dawno nie było postu...

I to na szczęście wszystkie filmiki, które zmieniły lokalizacje. Pierwszy i ostatni filmik istnieją w internecie dzięki mnie, gdybym nie zrobił ich kopii na moim dysku, dziś nie mógłbym ich znaleźć w necie. Dlatego są na MagaVideo a nie na YouTubie. Misja zakończona sukcesem.

Brak komentarzy: